Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

ja, varratok

2008.04.04. 18:35 :: gallacko

ma kiszedték az összes varratomat, mind a 10et :)

5-öt az ajkamból, 3-at az államból, és mivel a kanült is kihúzták, mert lehet attól vagyok lázas, onnan is a 2 öltést.

kafa :-)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr27411429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csanádi Ferencné 2008.04.04. 22:36:43

szia Zoli!
Bocs , hogy így elhanyagoltalak , de annyi időm nem volt, hogy a gép elé üljek, most végeztem vendégek voltak a Ricsikém névnapját ünnepeltük 2 nap szabin voltam mert Ildiéknél elkezdték a házat szétverni és neki segítettem összepakolni, örülök a jó hireknek ha már itthon lennél vinnék egy kis finom sütiket,de hát láttom erre még egy kicsit várni kell ,de sebaj mindennek eljön az ideje nekem nagyon gyorsan szaladnak a napok nem ugy mind neked, de már neked is jobb lesz ha itthon leszel gyorsabban pörögnek majd a percek ha " rá érsz" holnap délután hívj fel dumálunk egy kicsit bent minden a régi mármint a geszbe senki nem tud semmit hogy,mi lesz velünk, de majd csak egyszer megtudjuk, hogy mikor jár le a mandátum, további javulgatást ,láztalanságot jó étvágyat ha nem is olyan jó az a koszt de azért erőltesd , majd itthon bepotolod a finom kajákkal fogaid érzékenyek még?
Ha tudsz hívj és a mielőbbi viszontlátásra
Ildi

Pekkus 2008.04.05. 07:56:10

Na megnyugodtam. :)
Örülök, hogy leköltöztél egyel lejjebb.
Mikor engednek haza, ha lázmentes leszel?
Ahol most vagy az nem steril, de azért nem egy sima kórházi osztály gondolom. Vagy az?
Pussz: Kriszti
süti beállítások módosítása