Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

nincsen címe neki

2010.03.04. 15:58 :: gallacko

egyszer azt mondta valaki, hogy szerinte az élet szar, akármelyik oldalról nézi is, de azért is jó lesz neki.

legyen igaza. legalább neki legyen jó, megérdemli. nehéz, de jó döntést hoztam. a történtek fényében főleg.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr1001808943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babszi8 2010.03.07. 21:46:06

Nem tudom, milyen döntést hoztál, és milyen "történtek fényében főleg". De úgy gondolom, ha - mint korábban írtad - Neked valamiért ezt a küzdelmet adta a Sors, az Élet, akkor lehet, hogy küzdened kell még egy kicsit. És lehet töprengeni, hogy ez fizikailag nehezebb-e, vagy pszichésen. De, ha az ember agya csodákra képes, a psziché hihetetlen módon befolyásolhatja a testet és persze fordítva is igaz, akkor ugye még semmi sem eldöntött dolog? Erőt, kitartást, hitet, (ami eddig is megvolt benned), és a legjobb döntést kívánom, szívből!

macilany 2010.04.07. 12:27:26

Szia!:-)

2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció
Mindezt azért írtam le, h. lásd, sajnos van tapasztalatom ezügyben. Amit ez a betegség megtanított nekem: Soha ne add fel, mert meghalsz!
Igen, én is elsirattam már 2 éve az utolsó egykori betegtársamat is, de én úgy döntöttem, már csak azért is életben maradok! Ezért hagytam ott F. doktort, és vállaltam a transzplantot. Szerencsés ember vagyok, mert hugom tökéletes donor lett. Megtanultam elfogadni, hogy az élet véges, és magadnak kell eldönteni, hol a vége. Viszont amíg vannak lehetőségek, nem szabad feladni, mert ott van még esetedben az idegen donoros átültetés lehetősége is, és azt biztosan mondták, h. a saját donorosnál benne van a visszaesés lehetősége.
A transzplantáció óta nincs halálfélelmem, valahogy megnyugodtam, elfogadtam, nekem ezzel kell élnem.....
Sokmindenen átmentem az elmúlt években, de azt hiszem, ez csak erősített rajtam.
20. hónapos, dolgozó:-), transzplantált üdvözöl és kitartást kíván
süti beállítások módosítása