Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

amikor a nap is /még/ szebben süt

2010.04.30. 14:41 :: gallacko

nem tudtok olyat mondani ami mára elveszi a kedvem... :)))
/még akkor sem, ha nagyon sok baj van másokkal körülüttem  :/

negatív :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr491964425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kookusz · http://kookusz.uw.hu 2010.06.27. 17:33:29

Szia!

Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléssekkel egész jól ki is bekkeltem. Aztán 18 éves koromban el kezdett romlani a tüdőm. Lassan, de biztosan csökkent a terhelhetőségem és, egyre nehezebbé kezdett válni a mindennapi élet. 2008 szeptemberére odáig jutottunk, hogy tüdőtranszplantációra lesz szükségem. De ezt nem lehet egy immunhiányos betegen megejteni, így azt kell meggyógyítani: idegendonoros csontvelő-transzplantáció. 2009 05. 05. meg is kaptam. Steril box, minden. Az új csontvelő a tüdőmbe is új lelket öltött, így felfüggesztették a tüdőtranszplantáció lehetőségét. Egy év alatt szépen feljavítottak, volt egy folyamatos bőr GVHD-m, de egy év után elmúlóban. Aztán jött most egy hirtelen bél GVHD. Egy év után, már visszamentem az egyetemre, kezdtem újra élni az életem, mégis beütött. Nem rég engedtek haza, több mint egy hónapos kórház után. Jelenleg rosszabb állapotba vagyok, mint mikor a steril szobából jöttem ki. Rettentő nagy adag szteroidon vagyok, és nagyon lassan akarják csak elhagyni. Így küzdelmes nyár áll előttem. Talán szeptemberben sem mehetek még közösségbe. Az utóbbi hónapban közelebb kerültem a halálhoz, mint valaha, de még most is itt vagyok. Napról-napra élek, de érzem, hogy kellek még itt vmire, így ismét végig kell csinálnom, meghalnom úgy tűnik még nem lehet! Kitartást kívánok Neked is!
Írj bátran, ha van kedved, blogom is van, megtalálsz!
süti beállítások módosítása