Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

érzések

2010.02.22. 18:39 :: gallacko

embernek lenni, éveket szenvedsz, pár perc jó és ennyi
 

ezt tudom jó ideje sajnos. sőt erre készülök jó ideje. hogy lesz pár jó évem. csak én úgy terveztem, hogy a pár perc ennél több lesz. hogy nem 1-2 év lesz amikor azt mondom magamról hogy jól vagyok. és ebből csak hónapokat töltöttem boldogan. most omlik össze minden? nem egész két évvel azután, hogy a saját őssejtjeimet visszakaptam, és gyakorlatilag transzplantált vagyok?

és jelen pillanatban ezt csak ide hozhatom. egy család nem visel el ennyit, bár tudom, hogy ez nem igaz, és faszság amit írok. de hova terheljem őket még ezzel is?!? pont elég bajuk volt eddig is, és ez meg is látszik rajtuk. egy külön blogot megérne az egész.

azt hiszem beteg leszek újra. nincsenek tünetek. még. azt hiszem nem tudnám még egyszer még keményebben összeszedni magam. nem megy. főleg úgy, hogy a napokban már akartam ide írni. Zozi már meghalt, olvashattátok. Feri és én is megsirattuk. Feri hívott a múlt héten. Tamás akivel együtt lettek betegek először, együtt gyógyultak meg, estek vissza, transzplantálták őket, meghalt. olvashatjátok. párhuzamosan csinálták végig az elmúlt 3-4 vagy már magam sem tudom hány évet. tényleg nem tudom, hogy én a hullámvasúton merre tartottam, mikor egy jövök-megyek kezelés 2 órájára a Feri szobájába fektettek be. Feri megsiratta. én már nem tudtam. magam sem tudom miért. neki sokkal nehezebb. felmentem Ferihez, tizenvalahánynapos lehetett, mikor már tudtam, hogy nem negatív a ctm. gondoltam öntök belé egy kis lelket. ja. megsirattam magam, a saját bajommal. kurva nagy segítség lehettem :) neki akkor is nehezebb volt.

azt hiszem beteg leszek újra. így megyek a ct-re, bár tudom, hogy nem így kellene. sokkal könnyebb így várni az eredményt 6-8-10 napig. és várni hogy az álmok, egy élet dőljön össze. újra. közben tartani attól, hogy ebbe már nem csak egy élet megy tönkre.

ezek az érzések.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr671781640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

%Edina 2010.02.26. 16:45:11

Így tényleg nem lehet vizsgálatra menni. Remélnünk, álmodnunk, tudnunk kell, hogy rendben lesz. Köszönöm Neked a blogot. Már régen kellett volna.
süti beállítások módosítása