Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

have a nice day :)

2008.09.26. 20:18 :: gallacko

örülök, h valakinek legalább egy branürszúrással sikerült szép napot szereznem :))

jó hétvégét, legalább neked lesz...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr92683604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vycenik Ferenc 2008.09.28. 20:37:32

Na cső.
Gondoltam megnézem, hátha folytatod a blogodat, erre tessék!!
Szólhattál volna, hogy bent vagy!! Mikor találkozunk már? Nálam minden rendben!
Puszil: Feri és Niki!

Pekkus 2008.09.28. 21:22:18

Hello,
most olvastam a tüdő-öblítésről. Nem tudom, valahogy nem hangzik jól. :)
Hogy miket nem csinálnak?! Hihetetlen. Mondjuk az enyémből egy jó adag nikotint ki tudnának öblíteni. :) Majd lehet jelentkezem is, nehogy már ezentúl csak a tiéd legyen az összes élvezet. :)
És amúgy hogy vagy, láz, fájdalom, ilyesmi?
Jó legyél, éjszaka ne mászkálj csak úgy össze vissza egyedül. :)
Pussz:
Kriszti

Barbara 2008.09.28. 22:16:27

Na, lassan szokásommá válik, hogy írogassak neked, így, ismeretlenül, de lehet, hogy ez így jó. Mindenesetre szeretném megköszönni a tanácsaidat a behajtással, és a 100 nappal kapcsolatban is. Egyik fontosabb, mint a másik :-) Tessék, egy smiley, amúgy én borzasztóan nagyra értékelem a smiley-val kezdődő bejegyzéseidet, erre már utaltam korábban... Akár az összesnek lehetne a címe smiley, és akkor nem kéne gondolkoznod "hülye címeken". És még az ismeretlenül is "hülyén" hangzó tüdőöblítés is kaphatna egy smiley-t, röpke 20-25 év múlva, mikor Viktorka gyerekeinek meséled már úgyis az lesz, nem? :-) Barbara
süti beállítások módosítása