Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

rólam

2007.12.04. 10:45 :: gallacko

születtem, lakom, dolgozom. asszem ezek nem fontosak. vagyis talán az egyik: születtem 1982. Idén voltam 25, és már a második évem megy rá kemós kezelésekre. mások a legszebb éveiket élik, én meg időnként örülök, h nem hányom össze magam. talán erre mondják h ijjé...

Nem ezt én sem gondolom komolyan. egyre biztosabb bennem az a gondolat? érzés? h ezek nem véletlen történtek velem. azt még nem tudom h ez bünti-e előző életemért, vagy egy kijlölt útra kényszerítés ebben az életben, de majd rájövök arra is. gondolkodni, na arra aztán lesz időm...

most h olvastam az elejét mégis fontos lesz a dolgozom is. persze nem azért mert lényeges lenne h hol is dolgozom -már amikor -, hanem h megemlítsem h mennyire toleránsak a munatársaim és főnökeim velem szemben emiatt az egész szar miatt.

 

Igazából most esik le h nem is ezzel kellett volna kezdenem, hanem h mennyi mindent köszönhetek ebben az egész szar hadakozásban a szüleimnek meg a tesómnak meg a páromnak. meg a rokonoknak ismerősöknek, akik tényleg mindig jószándékkal érdeklődnek felőlem. szerintem kár itt most felsorolást írni, nélkülük még idáig sem jutottam volna. abszolút meg tudok érteni érteni olyan embereket akik egyedül vannak és nem akarnak harcolni.

de erről inkább mjad egy még gyengébb pillanatomban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr64251847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása