Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

gócok

2008.02.11. 21:32 :: gallacko

mert a gégészeten is találtak egy gócot, meg a fogászaton is.

ennek a góckeresésnek annyi a lényee, h felmérik, h a testem melyik részében lehet gebasz ha épp nem lesz immunrendszerem, és ha megvannak az eredmények, mérlegelik, h ez mekkora kockázatot jelent valójában

pl a foászaton talált góc /ami persze korona alatt van, h ne legyen egyszerű az élet.../ nem jelent úl nagy kockázatot, lehet nem is kell hozzányúlni.

bezzeg a gégészeti... krónikus sinutis maxillarisom van /remélem nem írtam nagy ökörséget így papír nélkül/ vagyis arcüreggyulladásom. ami nem újdonság kisgyerek korom óta előfordult sokszor...

de az ezzel járó kockázat... a betokosodott genya ami az arcüregemben kiváló lelőhelye lehet a gombáknak. még nincsenek de ha megkapom a cuccot, bármi lehet. és ugye nincs lépem, ami már túl sok ahhoz, hogy ezt ne kelljen rendbe rakni. vagyis holnap megyek endoszkópos orrmelléküreg műtétre. minden szar kis műszerrel fognak az orromon keresztül helyet csinálni a fejemben. izgi lesz...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr24335569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása