Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

2. nap

2008.03.23. 17:49 :: gallacko

hosszas gyötrődés után rászántam magam, hogy bekapcsoljam a gépet.

most mentek el anyuék meg krisztiék, jó volt látni őket. ha nem jönnek szerintem egész nap fel sem kelek. most már tényleg érzem, hogy napról-napra vagyok egy kicsit rosszabbul. reggel felkeltem, megnéztem a futamot, és azóta csak fekszek. ebédelni próbáltam, kár volt, nem maradt meg bennem semmi, de legalább utána múlt egy kicsit a hányinger, és így legalább tudtam anyuékkal dumálni kicsit normálisan.

reggel 37.0val keltem, most meg 37,1 volt a hőm, nem kizárt, hogy egy-két napon belül keményen belázasodok. az h akkor nem fogok írni, az szinte biztos, délelőtt annak is örültem, h a budi fölött állva nem estem össze.

és még a mai viziten is azt mondta az ügyeletes doki néni, hogy maradjak ilyen jól :)

biztató

3 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr95393623

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: sewa kantor di jakarta selatan 2019.05.05. 20:24:10

„Az öngyógyítás egy nagyon hatékony formája” – Antal Levente (Blunt Shelter-kiadó)-interjú - Recorder

Trackback: office space for rent Jakarta 2019.05.03. 14:40:52

Guminő, gumipasi, szexállat - Gumibaby

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeles Csabáné 2008.03.23. 18:15:10

Szia!A fórumon találtalak meg,most olvastam történetedet.Remélem hamarosan jobban leszel,én is átestem az autológ őssejtátültetésen,2005 szeptember 28-án,azóta minden rendben van,pénteken voltam kontrollon.Ha van kedved irj,nem biztos,hogy az apláziás időszakban gond lesz,nálam semmi gond nem volt.Szoritok neked,hol csinálták?ÜDV!VALI!Én 32éves vagyok most.

Major Rozsika 2008.03.23. 18:15:11

Szia.Olvaslak de nemtudok eleget ahhoz hogy egyáltalán tudjam mi is van ighazábol-arra rájöttem hogy össejt beültin vagy ,de hogy hogy meg miota van ez az állapot ujbol mikr ujjult ki,nemtudok semmit szinte.Elöször hogy volt?mijen keztelést kaptál kiujjulás elött .Most amint irod nincs sok eröd ,mejd irsz ha ugy érzed magad,nem lehet egyszerü.én is hodgkinos vagyok egy éve csinálomezt az egészet,de már második ember megy el akit ismertem,nem elijeszteni akarlak,csak már nagyon félek én is.irok majd bövebben ha érdekel de elöbb lássuk a te hejzeted.KITAETÁST ÉS SOK ERÖT KIVÁNOK.Rózsika.

Szeles Csabáné 2008.03.25. 13:50:52

Szia!Hogy vagy ma?Gondolom sok támogatást kapsz a családtól,barátoktól és mi is próbálunk neked segiteni,akik ugyanezzel a betegséggel küzdünk.Bizom benne,hogy te is hamarosan meggyógyulsz.Ha van kedved és erőd akkor irj a fórumra is,jó?Kitartás mindvégig,sikerülni fog!Ha segithetek nyugodtan kérdezz tőlem,tudom ilyenkor aki már az autológ őssejtátültetésen átesett az még többet tud segiteni lelkiekben és erőt tud adni.Szoritok neked,üdv!Vali!
süti beállítások módosítása