Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

kevésbé jó nap

2008.03.24. 17:55 :: gallacko

még egy kis beszámoló mára.

már a hasam is fáj szinte egész nap, félóránként 10 perceket töltöttem a budin ülve. enni mostmár szinte semmit, pedig most is éhes vagyok. de mellette folyamatosan hányingerem van és ahogy elkezdek enni egyből öklendezés meg hányás. ha ez a hülye állandó feszülő érzés elmúlna a gyomromból, még enni is tudnék.

ja és szívek szállodáját nézek :-))

holnap jön a doki néni gondolom, majd jól kikérdezem a vérképemről. kiváncsi vagyok. holnap már 4. napos leszek. hihi

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr17394815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeles Csabáné 2008.03.24. 19:13:52

Szia!Sajnos amiket leirtál ez ezzel jár,mikor én voltam ott ugyancsak hasonló volt a helyzet,fogytam én is ott sokat,de mikor hazaengednek,majd fokozatosan visszajön az erőd,visszajönnek a kilók is.Tudom,most nehéz neked,de bizom benne,hogy hamarosan elkezdődik életednek az a szakasza,mikor már csak a gyógyulás felé veszed az irányt.Az őssejtátültetéssel új eséjt kaptunk egy tünetmentes,boldogabb élethez,ami nekem is már 2.5éve megadatott.Minden jót kivánok neked,kitartást,sok-sok erőt és hősiesen végigcsinálod.Amikor csak tehetem,olvaslak téged.Jó egészséget kivánok,gondolom már a piritóskenyeret te is meguntad.ÜDV!Gyógyulj meg,legyél mindig vidám!Vali.

laci\\\'bá 2008.03.24. 19:25:06

Szia ! Szerintem a " szívek szálldájától" lehet, nekem is görcsölni szokott ilyenkor !
Kitartás, gyógyulás, ez a feladat, ilyenekkel meg NE kínozd magad !
Jó pihenést ! Küldtem egy kis vígasztalást !
Üdv ! Laci'bá

Major Rozsika 2008.03.24. 20:24:33

Szia Lacko.Ijen késön de gondoltam irok pár sort.Nehéz napokon lehetsz túl és amint irod még nemnagyon van vége.De gondolj arra hogy már nincs annyi hátra,nemsoká otthon lehetsz és eheted a finom falatokat.Gondolom ennél már egy jóizüt.Én állandoan éhes voltam mikor kemot kaptam de minden kijött pillanatok alatt.Szoval sz@r egy érzés az biztos.Figyelemmel kisérem minden irásod és kitartást kivánok neked.sikerülnie kell.Remélem holnap jobban leszel .Én holnap megyek Onko-team-re pet idöpontért.de ha hazaérek kereslek.addig irj hogy hogy vagy.Üdv.Rózsika.

Pekkus 2008.03.24. 20:33:40

hello. :) véget ért a húsvét, kimostam a hajamból a büdöset. :)
mindenkinek üzenem, hogy a szívek szállodája jó. :)
kitartást, amyuék is puszilnak. kriszti

Csanádi Ferencné 2008.03.24. 20:40:27

szia ! Sokat gondolok rád, kitartás ,
remélem napról napra jobb hireket olvashatok. puszi neked Ildi
süti beállítások módosítása