Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

szarrá törve

2008.03.28. 16:58 :: gallacko

tegnap este annyira tiltakoztam a bepelenkázásom ellen, hoy nem hagytam. ami tul.képpen értehtő is, elég nehéz 25 évesen elviselni, ha az ambert pelenkázni akarják. szóval este nem kaptam...

meg is lett az eredménye... 5 körül indultam vécére, mert már éretem, hogy késő lsez, filmszakadás, és arra eszméltem, hogy fekszek a földön a fejemből meg ömlik a vér :( az ajkamat 5, az államat 3 öltéssel varták össze, és szarrá tört egy fogam... kemény volt, de a körülményekjez képest még mindig teljesen jól vegyok.

volt itt sebész, összevart, voltam CT, gégészet és egész szerencsésen megúsztam az egészet. a fogamat bánom nagyon, mert a fogdokikat sokkal kevésbé szeressem mint a hematológusokat :-)

tegnap ettől függetlenül este már kaptam valami vérkészítményt, reggel meg a vérzés  miatt még 2x. ügyes gyerek voltam no.

és persze a legszebb az egészben, h bepelenkáztak... elég hosszú és zűrös kört úsztam volna meg, ha nem én akarok az okosabb lenni megen... :(

ja jó hírként annyit, hogy ma nem volt olyan magas lázam, és h már naponta többször hallom azt, h pár nap és jönnek a sejtek... jeee :-))

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr51400875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vigadó 2008.03.28. 20:04:24

Szia!
Szomorúan olvastuk, hogy mi történt. Vigyázz jobban magadra.
Jobb ha betartod az utasításokat.
Pihenngess!
Örömmel olvastuk,hogy már lentebb ment a lázad. Csak így tovább.

Pusszil mindenki!

Pekkus 2008.03.28. 21:25:09

Angyalka. :)
Vigyázz magadra.
Most mit mondhatnék. Nagy híve vagyok a korlátok feszegetésének, de ezt most hagyd egy kicsit későbbre. :)
Az a szép ebben, hogy ha én lennék a helyedben, akkor valószínű ugyanígy csináltam volna. :)
Tényleg vigyázz magadra, inkább süss még több virtuális sütit. :))
Kriszti

mészáros kati vasadról 2008.03.28. 22:40:05

szia Zolika Kati vagyok Vasadrol. Anyukád jóvoltábol elég sok mindent tudok a történetekről vagyis mindent.Kérlek ne hibáztasd magad a pelenkás történet miatt teljesen igazad van hogy nem fogadtál szót.ki tudja mi mit tettünk volna.Szerintem az a helyes amit TE tettél.Családom és Én nagyon drukkolunk neked .Tiszta szivemből kivánok neked erőt a gyogyuláshoz TE egy BÁTOR ERŐS ARANYOS ZOLIKA vagy.És mindez persze nagy betükkel.Puszilunk téged.
süti beállítások módosítása