Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

hoppácska... :-)

2008.03.29. 11:04 :: gallacko

most jött a doktornéni, szólni, hogy vannak saját fehérvérsejtjeim :-))

jó mondtam is neki, hogy hazudik, remélem nem sértődött meg:-))

hagyom is a munkát mára... /igen, a rabszolgák még itt is dolgoznak, holmi reneszénsz vetélkedőn... :-)/ és innentől kezdve csak döglök, meg számolgatom a sejtecskéimet egyesével... hihi...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr30401735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sári és Raszul 2008.03.29. 12:39:44

Éljen!!!!
És írjál csak,mert jó olvasni rólad!
Sőt nem haragszunk meg,ha miután vége ennek a betegségnek akkor is folytatnád!!:)
Népszerű leszel!!:):)

Pekkus 2008.03.29. 12:50:57

Gratula, jó számolgatást. :)

Melinda és M.Andi 2008.03.29. 13:27:17

Szia!

Na végre!!!! Örülünk neki, hogy elkezdődött!!!!

Hogy te is vigyorogjál elmesélünk egy storyt!
Ma mikor elmentünk a Csadi Marihoz az esküvői virágokért, megkérdezte a Melindától, hogy én a lánya vagyok-e? Erre majdnem össze esett a Melinda! Majd megkérdeztem tőle, hogy hány évesnek néz engem? Mire ő azt mondta, hogy 14-15-nek. NAGYON DURVA!
Így már nem a Melindára vet rossz fényt, hogy ilyen öreg, hanem rám, hogy csitrinek nézett.:-)))

Túl vagyunk az esküvői előkészületeken és a felmosáson is, mert persze a főnök asszonyunk elfelejtett szólni a takarítónőnek, hogy jönni kellene.:-))))

Sokat gondolunk rád és szorítunk neked, hogy minél több fehérvérsejtecskéd legyen. Na meg persze, hogy ne törd össze magad! :-)))

Légy jó és pihengess!

Puszil Andi és Melinda

Csanádi Ferencné 2008.03.29. 16:07:32

szia Zolika!
Nagyon örülünk, hogy ilyen jó híreket olvashatunk, sokat gondolok rád , és egyfolytában szorítunk neked , jó lenne már kávézni egyet a munkahelyünkön, de tudom mindennek eljön az ideje és remélem ezzel te is így vagy, most végeztem a házi munkámmal és kiváncsi voltam az uj fejleményekre nagyon örülök a jó hírnek, mindennap olvasom az új hireket csak nem mindig jut időm ,hogy írjak is de most bepotolom azzal nem akarlak elkeseríteni hogy mit főztem és sütöttem de majd bepotolom ha már itthon leszel és viszek neked valami finomságot, kitartás további jó számolgatást minnél többet számolj és számolj be nekünk az új fejleményekről,
puszi neked Csanádi család
süti beállítások módosítása