Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

de jót sétáltam.

2008.04.07. 18:29 :: gallacko

na eddig tartott a séta. volt egy nagyfejű nővérke a nyolcadik kör körül elég csúnyán  nézett mert csakazértis csoszogtam :-))

útközben lőttem egy kis vacsit is, vaníliás danett, meg meggyes activia. a dél óta fájó fogaimnak tuti jót tesznek.

ja útközbe eszembe jutott, hogy a holnapi napot egy az egyben átalszom és akkor már mehetek is haza.  hihi meg az is eszembe jutott, h az erikcsávó is biztos nyomta az agyába a szteroidot, annyira ki volt bukva a házasságmentő akcióján a hülye tildának a barátokköztben, és ezé ment el szétveretni a fejét.

asszam mára befejezem a blogolást, lehet mindenki jobban jár :-))))

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr52415576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pekkus 2008.04.07. 19:23:58

Ho-hoooo, látom közel a teljes bekattanás. :)
Mondtam már, hogy ne nézd a barátok közt-et (-öt?), mert leépíti az agyadat. :) Na jó, hosszú évekig én is néztem kisebb-nagyobb rendszerességgel, de valami rettenet. :)
Egyébként nem csodálozom, hogy rettenetesen unsz mindent. Sőt le a kalappal, hogy eddig ilyen jól bírtad. Minden unalmas, és nyilván az agyadat sincs kedved használni. Már úgy értem olvasni, vagy tanulni.
Az tök érdekes, hogy a Medroltól agresszív leszel. Mennyit szedsz?
Jó, nekem már nem lenne családom, ha agresszív lennék tőle. Nekem abbahagyni nehéz. Komolyan idegileg és fizikailag is kiborulok ilyenkor. Rendesen elvonási tüneteim vannak. :) Fejfájás, ingerlékenység, iszonyú fáradtság. Amíg szedem, addig olyan vagyok mint aki szárnyakat kapott. Nem tudok mit kezdeni a rengeteg energiámmal, jövök megyek, sütök, sütök, sütök, és mind meg is eszem. :) Rengeteget eszem. A fejem akkora lesz, mit egy ház, és a nyakamhoz hátul nő egy vizes tevepúp is. Rettenet. :) Az volt a legdurvább, amikor először szedtem, és le voltam fogyva kb 60 kilóra, a fejem meg nagyobb volt, mint most. Teljesen nem passzolt a fejem a testemhez. Viccesen néztem ki nagyon. :)
Más: Nem tudom i-google-s oldalad van-e, de eljátszhatsz vele, amíg beállítod. www.igoogle.com , vannak mindenféle szkinek, beállíthatod, hogy milyen weboldalak legyenek kitéve, használhatod kezdőlapként. (elég sok mindent be lehet állítani, ezzel is elmegy egy kis idő, ha még nincs.)
Az indexes blogog közül, meg a szkítós az egyik legviccesebb, nem tudom szoktad-e olvasni: szakitshabirsz.blog.hu/ .
Most ennyi, már lassan hosszabban írok, mint te. :)
Aludd át a holnapi napot!
Pussz: Kriszti

Sári és Raszul 2008.04.08. 07:05:35

Éljen a Barátok közt!!!!:):)
süti beállítások módosítása