Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

itthon

2008.04.10. 18:48 :: gallacko

hát nem semmi milyen tetű lassan telik az idő... ez volt az első teljes nap, azt hittem sose jutok el a kora estig :)

főleg most az elején nehéz igazán, mert értelmesen még nem merek-hagynak semmit segíteni igazából, a tétlenség-felesegesség érzés meg most a legerősebb szerintem.

nincs semmi gáz tényleg, picit köhécselek, picit folyik az orrom, de gyakorlatilag így jöttem haza. írogatom a kis mementómat a doki néninek, hogy melyik nap mi történik velem. hőemelkedésnek még csak közelében sem voltam, kaja jól megy, minden ok ilyen téren.

holnaptól kimittud, legalább lesz mit nézni a tévében :-) furcsa lesz az biztos...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr95420157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sári és Raszul 2008.04.10. 19:41:05

Semmittevés????
A gyógyulás az nagyon fontos munka,a legfontosabb:)És az otthonlevés is hasznos:)
Egyébként nagyon örülünk,hogy otthon vagy és mostmár a fehérvérsejtek helyett csak türelmet kell gyüjteni:)

Puszi

Karcsi 2008.04.10. 20:14:30

Szia Zoli!

Örülök, hogy végre itthon vagy.
Nem hiába szorítottunk.
Én is szeretném ágyból nézni a Ki Mit Tud?-od, már most dög fáradt vagyok, de talán rendben lesz minden.

Kellemes kikapcsolódást kívánunk és kritikus szemmel nézd a Ki Mit Tud?-ot.

Az selejtezők után majd bövebben írunk!

Szia!
Karesz!

Pekkus 2008.04.10. 20:14:58

Szia Kriszti vagyok, és találkoztam Krisztivel. :)
He-he.
Voltunk a könyvesboltban, ő is mondta, hogy unatkozol. :)
Most sajnos nincs semmi ötletem, bár a Szívek szállodája szerintem is jó. :) Kriszti mondta, hogy megvan neki az 1-5 évad. :)
Nem tudom mennyit ismersz belőle, a magyar címe rettenet, miért nem volt jó a Gilmore lányok? Na mindegy sok fordítással nem értek egyet. :) Ja, és nézd felíratosan. :) Az tipikus esete lenne a kellemeset a haszossal elvnek.
Most rákattantam az angolra, idei cél a középfokú nyelvvizsga. Ezzel, már évek óta tartozom magamnak. :)
Szintén idei terv a beíratkozás egy távoktatós főiskolai német szakra. :) Már a sulit is kinéztem, már csak beszélnem kellene velük. Aztán a végén még nekem is lesz diplomám. :) Az az egy biztos, ha újra elkezdem, azt mégegyszer nem hagyom abba. :)
Szóval ilyesmi feladatokkal látom el magam. :)
Szerintem a wiw-en írok maid egy mailt is. :)
Pussz:
Kriszti

Ördög (ne nevess, Apukád adta a nevet) 2008.04.10. 20:42:47

Szia!

A Baldavári család is hű olvasód és virtuális lelki szponzorod, így a nevükben is néhány otthonlévős-időtöltős tippel szeretnék szolgálni:
1; Azt hittem hülyeség, vagy legalábbis dedós: MESÉK. Tudom Tv kategória, de bitosan felfrissítene egy kis Spongya Bob, vagy Csipetcsapat(tudok adni DVD-t), esetleg Kacsamesék, hisz Dagobert bácsival repül az idő:)
2; a kedvencem: PÁLYÁZATÍRÁS
Igen:), kitalálsz egy témát és az ismerőseid által beküldött pályamunkákat elbírálhatod(több kategória, dupla élvezet).
Ez nem vicc, múltkor a "Harc a nyalókáért" c. pályázatomra rajz kategóriában több különdíjat ki kellett osztanom.
Remélem tetszenek. Azért játsz el a gondolattal!
Millió puszit küld az egész család:)
süti beállítások módosítása