Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

vagyok :)

2008.04.12. 10:06 :: gallacko

köszönöm a tippeket az idő eltöltésére, akadtak ám ötletek :-))

az első nap volt igazán nehéz, akkor kajak egyedül voltam egész nap. azóta a napok azért könnyebben mennek. itthon van anyu is, így azért sokkal jobb. nem is lesz gáz, ha 1-2 napokat nincs itthon már, tényleg az első nap volt a legkeményebb.

na de az éjszakák... :) ma este, már úgy ahogy tudtam aludni, az elalvások nagyon nehezen mennek. de tegnapelőtt este, 11 előtt estem neki a 2 és fél órás téglának, hogy majd jól elaslzom rajta... aha. simán végignéztem és utána még egy órát forgolódtam, mire elaludtam, 5kor meg már fent voltam.

remélem azért ez szépen lassan normalizálódik. majd apránként jelentkezem :-)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr44422218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pekkus 2008.04.12. 15:10:18

Hello.
Örülök, hogy jól vagy. Medrollal az alvást ne erőltesd, nincs értelme, nem nyerhetsz. :) Nekem van mindig 1-1 éjszakám, amikor nem alszom. :) Ezen túl kell lépni. Majd elmúlik.
Jó legyél.
Pussz: Kriszti

Szeles Csabáné 2008.04.12. 15:29:08

Szia!Örülök,hogy otthon vagy,nekem mikorhazaengedtek őssejt után nagyon hamar visszatért az erőm,jó volt otthon lenni
maszkban,védőfelszerelésben sétáltam az udvaron,majd hasznosan teltek a napok,nem unatkoztam.Amit lehetséges fertőtleniteni kell,naponta többször,de godolom ezt mondták neked.A 100nap alatt reméljük minden jól alakul,vigyázz magadra!ÜDV!VALI!

Pekkus 2008.04.15. 19:59:39

Hello,
mostmár lassan ideje lenne apránként jelentkezned. :)
Kíváncsi lennék mi újság.
Komolyan.
Nem tűnhetsz csak úgy el minden infó nélkül. :)
Pussz:
Kriszti
süti beállítások módosítása