Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

az itthoni program

2008.04.28. 10:15 :: gallacko

szóval megpróbálom összeszedni a gondolataimat, és leírni, hogy miből áll az itthoni 100 nap...

lakás: nem lehet szőnyeg-szőnyegpadló, függöny, virág, állat. ez elég simán ment, mindenhol parketta. naponta felmosás az egész lakásban, napi ágyhúzás. a saját szobámba csak én mehetek be, mindenki más csak lábzsákban és köpenyben. saját fürdőszoba.

kaja: saját evőeszközök, tányérok, poharak. csak frissen főzött-sütött kaja. utánaízesítés /sózás stb./ kilőve. olyan zöldség-gyümölcs ami életében valaha is földdel érintkezhetett tilos. ketcup-mustár-majonéz szintén. csak itthon sütött vagy pirítós kenyér.

látogatókat csak a teraszon-szabadban, maszkban fogadhatok. olvasáshoz-rejtvényhez-vezetéshez, szóval kb. mindenhez kesztyű. sétáláshoz +sapka köpeny.

ez megy kb. 50-60 napig aztán szépen apránként lehet majd engedni a szigoron... :-)) legalábbis remélem :-) nyilván minden az eredményeimen múlik. és azok igazából már most is teljesen jók.

szerdán újra kontroll, ha végre lesz egymással 10 percünk a másikra a doktornővel  /... :-)/ akkor azért beszélgetünk majd ezekről is :-))

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr19445016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szőnyi Anikó 2008.04.29. 18:00:59

Nem semmi ez a sterilség. Ha vágysz egy kis hangzavarra, felveszem a gyerekeket, s belehallgathatsz. :-) Szóval, jók az eredményeid? Sokszor gondolunk rád! Anikó 3 famili

Pekkus 2008.05.01. 20:32:26

Hello,
köszi az otthoni beszámolót, most már végre vannak elképzeléseim. :)
Nem tűntem ám el, csak - és nem akarom a szívedet fájdítani - elmentünk Debrecenbe az élményfürdőbe 4 napra. Jó volt. :)
Mi volta szerdai kontrollon?
Pussz:
Kriszti
süti beállítások módosítása