Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

a 4. emelet

2008.09.29. 20:32 :: gallacko

mielőtt beköltöztem a 4-re nem tudtam milyen. bemenni nem lehet, belátni szintén nem. maga volt a nagy misztikum.

mióta kiköltöztem tök sokszor szerettem volna csak belesni, hátha valakinek egy kis pillantással is lehet segíteni, erőt adni. nagyon sokat ültem /főleg mostanában a tödőgyuszi miatt/ a tejüvegen kívül és agyaltam h hogyan lehetne bejutni. erre egyszer megjelent a dokinéni és behívott a vizsgálóba, ahol a transzplant előtt kiosztják, h mikro milyen vizsgálatra kell menni. aki járt arra, tudja miről beszélek :) és be tudtam lesni a folyosóra. de nem láttam senkit :( mondjuk most jövök rá, h amikor nekem is szitu volt nem sok közöm volt a folyosóhoz :))

akkor jöttem rá, h a legtöbbet azzal tehetem, ha írok ide, és remélem, h akinek kell, elolvassa. mert igenis hátha segítek azzal, h látja h jól vagyok /perzse a TGY most nem számít :)/, és elmondom neki, h semmi gáz. és nem azért mert egy marha nagy zseni vagyok vagy akármi, akinek segíteni kell mindenkin, mert nem erről vans zó. egyszerűen csak én megjártam azt az utat, amit ők még  el sem kezdtek - vagy épphogy csak igen -, és tudom-hiszem h van kiút. és hátha segítek csak azzal, h elolvassák az én utamat ott bent, és tudják belőle h mit akarnak másképp csinálni, vagy miről gondolják, h lehet én csináltam jól.

beszélgettem néhány emberrel arról h mi lesz a bloggal /vagy inkább néhányszor emberekkel :)) - a szép magyar ragozható nyelv, már mást is jelent a mondat/ és talán ez lesz a blog. aztán ha újra nem itt leszek bent, hanem otthon, ismét nem tudom mi lesz a bloggal. talán ilyen marad A BLOG :)) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr22687965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása