Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

nem egyszerű eset

2008.09.29. 15:21 :: gallacko

na ez vagyok én... :)) legalábbis a doktornő szerint /bár a szűkebb környezetemben is sűrűn emlegetik, de az szerintem az agyi és mentális képességeimre vonatkozik :)/.

jelen állás szerint vannak a képalkotó lelelteim: CT és mellkasröntgen felvétel. ezek szerint a tüdőm jobb oldalának a felső fele gyulladt, csúnya, ágyban kéne h feküdjek és lázasnak kéne lennem...

ezzel szemben vagyok én, aki péntek óta láztalan, fülig érő szájjal mászkálok a folyosón naponta többször, amit szerencsére az orvos többször lát is, és beszélgetek fűvel, fával, tartom fel a nővéreket állandóan :)

és szerencsére vannak a vérvételeim eredményei, ami szerint szintén folyamatosan javulok, és engem igazolnak, nem a CT felvételt. A CRP /C-reaktív protein/ egy olyan fehérje a vérben, ami jól mutatja a pl. gyulladások meglétét a szervezetben. ez normálesetben 10 alatt-körül van. én 400al jöttem be kedden :))) ehhez képest a vasárnapi már csak 69. alakul :) ma már elkezdtem alkudni a hazamenetelemet illetően... :)) ez nálam már mindig az abszolút jól_lét jele :) tudja ezt a doktornő is. :)))

ja de tulajdonképpen írni azt akartam eleinte, hogy nem kell jelen állás szerint a tüdőmosós sztorit végégcsinálni. bár ahány orvos látja a leleteimet mind mást mond a kezelőorvosomnak :)) de ő azt mondta, hogy a szemének hisz, ő meg azt látja, h én mindig a folyosón mászkálok, vagyis jól vagyok :)))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr85687455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása