Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

ego

2008.10.20. 16:30 :: gallacko

jajj ne dicsérjetek előbb-utóbb elbízom magam :))

kedves nóri /bocsánat, de mint láthattad, a nagybetűkkel nem vagok jóban - hülye szokás :)/! örülök, hogy írtál, és remélem, hogy minden rendben van-lesz veled is a közeljövőben!

egyik kontroll alkalmával, mikor már vagy 5-6 hete nem voltam a lászlókórházban, mentem be és ahogy megláttam a nagy fehér épületet, elkapott a hidegrázás, nagyon furcsa érzés volt. ambivalens :)) /ez a szó a múltkor jutott eszembe, azóta előszeretettel használom :)/ úgy éreztem, ha bent kéne feküdnöm mennyire szar érzés lenne; rá két másodpercre meg olyan volt, mintha hazaértem volna... /mint 1x a balatonpartján. vagyis sokszor, de egyszer le is írtam ide azt hiszem/ 

szóval nagyon fura... 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr33723257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nóri 2008.10.26. 14:27:31

Üdv megint!

Köszönöm a jókívánságaid, rám is férnek! :)

Most éppen a kemo és sugárkezelés utáni semmittevős időszakban vagyok. Ahhoz képest, hogy pár hónapom lett volna hátra, ha decemberben nem szűrnek ki (tudom, nem kell a mi lett volna, ha-kérdéseken agyalni, de néha akkor is olyan érdekes), eddig nagyon szépen javultam, a kezdeti "uramisten, ez nagyobb, mint egy dobozos almalé"-méretű (csak úgy "viccből" kiszámoltam az elején, hogy 1038 köbcentis volt) mellkasi daganatból mindössze egy másfél centis kis valami maradt a kemo után, amit azóta elvileg a sugár megagyalt. Ezt csak a december végi-január eleji PET-CT fogja majd biztisra megmondani, addig "csak" várakoznom kell... Neked azt hiszem nem kell részleteznem, miért van a csak idézőjelben.
Hogy addig is legyen mit tervezgetnem, és hogy végre valami nagyon-nagyon jó történjen az igen egyhangú napok között, az orvosom engedélyével (sőt, miután megtudta, ki miatt - "miért nem ezzel kezdte??") most Angliába készülök :)) A páromat ugyanis (aki természetesen nem magyar, mert az túl egyszerű lenne) majd' egy éve úgy hagytam ott, hogy "akkor jövő szombaton gyere már ki elém Lutonra légy szíves". Nem egyszerű történet, no...
Tudom, hogy nem veszélytelen a dolog, de ha az amúgy rendkívül alapos és óvatos dokim is áldását adta rá, majdcsak nem lesz nagy galiba.

A hidegrázós, de mégis-mintha-hazatérnék-érzést tökéletesen ismerem (újra jött az a fura, ótejóég, ez a srác az én gondolataimat foglalmazza meg-érzés :) ), pontosan ugyanezeket éreztem, amikor szeptemberben visszatértem a klinikára (a kemo júliusban ért véget). Épp tegnap mondtam egy barátomnak, hogy valószínűleg neki ez most biztos hülyén hangzik, de már esküszöm, szeretek oda visszamenni... Na persze nem a "szép" emlékek miatt, hanem az elképesztő orvos-nővérek-vérvételes asszisztens társaság miatt, akiket egyszerűen be kéne kereteztetni, úgy, ahogy vannak. Hogy egy kis reklámot csináljak nekik, ők mindannyian a debreceni klinika III. számú belgyógyászatának dolgozói.

Elég is mára ennyi belőlem, ugye :)

Továbbra is minden jót kívánok!

Nóri/nóri

U.i.: az ambivalens olyan hivatalos szó, hogy begépelésekor nyakkendő viselete javasolt :)
süti beállítások módosítása