Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

..

2008.11.02. 19:10 :: gallacko

PET csütörtökön. ez biztos :) és igen sajnos, ott is olyan pocsék íze van annak a lötyinek amit adnak :)

zombisnak is zombiss vok, bár nem feltétlen a gyogyik számlájára írnám, egy ilyen hangulatú jelmezes buli után, amibe sikerült tegnap belecsúszni :) jó volt, no.

az immunrendszeremmel alavetően az a baj, h a sok méreg amit kaptam már eddig szépen lassan mellékhatások tömkelegét zúdította rám. az immunfehérjék csökkenését pontosan a mabtera okozta, amit a transzplant előtt kaptam.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr67746054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nóri 2008.11.02. 20:31:04

Akkor jó :) Mégiscsak halad minden, ahogy kell neki. Helyes, helyes :)

A Mabtheraaa...? De érdekes! Nálam az olyannyira semmi galibát nem okozott (pedig várták nagyon, sosem voltam még úgy körbeugrálva, mint az első adagnál :) ), hogy istenkirályságnak minősítettem, és remélem, megkapja érte a Nobelt az, akinek érdeme.
Biztos te is utánanéztél anno, hogy mi is az valójában; nekem mindenesetre leesett tőle az állam: "géntechnológiával előállított egér/humán monoklonális antitest kiméra". Aztaeget :)
(Utána pedig akkor esett le újra, amikor megláttam a blokkon, valójában mennyibe kerül - ha esetleg nem került volna a kezed közé hasonló papír: óccsó' kis félmillió forint egyetlen adagja. El is tettem a blokkot emlékbe :) )
Még ifjú koromban:) tanultam valamikor, mindig eszembe jut, hogy a kiméra egyik definicíója "valószínűtlen csoda". Szép, nem? És részemről nagyon illik erre a gyógyszerre.

Elég is ennyi mára belőlem :) Vagyis még valami, hogy áll a frizud? Ezt úgy félbehagytad, már ha nem csal az emlékezetem :)

Mihamarabbi kikupálódást! :)

Nóri 2008.11.02. 20:31:59

Akkor jó :) Mégiscsak halad minden, ahogy kell neki. Helyes, helyes :)

A Mabtheraaa...? De érdekes! Nálam az olyannyira semmi galibát nem okozott (pedig várták nagyon, sosem voltam még úgy körbeugrálva, mint az első adagnál :) ), hogy istenkirályságnak minősítettem, és remélem, megkapja érte a Nobelt az, akinek érdeme.
Biztos te is utánanéztél anno, hogy mi is az valójában; nekem mindenesetre leesett tőle az állam: "géntechnológiával előállított egér/humán monoklonális antitest kiméra". Aztaeget :)
(Utána pedig akkor esett le újra, amikor megláttam a blokkon, valójában mennyibe kerül - ha esetleg nem került volna a kezed közé hasonló papír: óccsó' kis félmillió forint egyetlen adagja. El is tettem a blokkot emlékbe :) )
Még ifjú koromban:) tanultam valamikor, mindig eszembe jut, hogy a kiméra egyik definicíója "valószínűtlen csoda". Szép, nem? És részemről nagyon illik erre a gyógyszerre.

Elég is ennyi mára belőlem :) Vagyis még valami, hogy áll a frizud? Ezt úgy félbehagytad, már ha nem csal az emlékezetem :)

Mihamarabbi kikupálódást! :)

Nóri 2008.11.02. 20:33:04

bocsánat, nem tudom, miért ment kétszer, mostmár ténlyeg elég belőlem :)
süti beállítások módosítása