Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

forma... :)

2008.11.21. 13:05 :: gallacko

ma voltam kontroll...

minden tipikus volt :) nem engedett be az elektromos sorompó, pedig a kártyám érvényes... nem működött a sürgős vérképet késtítő automata, pedig kellett volna naki... mennem kell gyomortükrözésre, pedig nem szeretnék... :)

az alapbetégsegemet tekintve minden rendben lévőnek tűnik, DE /és ennél a szónál szokott elmenni az életkedvem, főleg ha egy orvos szájából hangzik el :)/ de1 a tüdőm nem teljesen tiszta, ezért vszínűleg nemsokára lesz egy újabb pet... bár ez bőven lehet a húzós tüdűgyuszi maradványa. és de2 valami gyulladásszerű dologra utalnak a gyomori panaszaim, plusz a petct képe is mutat némi elváltozást. vszínűleg vmi gyomorsavtúltengés vagy ehhez hasonló. ami nemmeglepő, hiszne most is hetek óta szedek antibiotikumot. 

de, jó hír az, h már tényleg 72 kiló vagyok :) eddig csak azt hazudtam, mert ez egy szép szám :) /ugyanúgy, ahogy centik választanak el a 188 centis magasságtól, mégis azt mondom mindig, h annyi vagyok mert az is egy szép szám :)/

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr17781097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiki 2008.11.22. 12:04:32

Az emberré válás szabályai:

1. Kapsz egy testet, akár tetszik, akár nem, földi léted egész tartalmára ez a tiéd.
2. Tanulsz, teljes óraszámban látogatod az Élet nevű szabad egyetemet, ahol módod nyílik arra, hogy valami újat tanulj. Talán szereted az így szerzett ismereteket, talán lényegtelennek vagy ostobaságnak tartod őket.
3. Nincs balsiker , csak TANULSÁG. A fejlődés próba szerencse folyamat, azaz kísérletezés. A „sikertelen” kísérletek épp úgy a folyamat részét képezik, mint az „eredményesek”.
4. A lecke addig ismétlődik még nem tanulsz belőle. Ugyanaz a lecke a legkülönbözőbb formában kerül eléd, amíg meg nem érted a Tanulságát. Miután felfogtad továbbléphetsz a következőhöz.
5. A tanulásnak soha nincsen vége, minden életszakasznak megvannak a maga leckéi ,amelyek várnak rád ha megérted.
6. Semmivel sem jobb „ott”, mint „itt” mire eljutsz „oda” az „amott” még vonzóbank tetszik.
7. Mások pusztán éned tükörképei . Semmit sem szerethetsz vagy gyűlölhetsz valaki másban ,ami ne azt tükrözné vissza, amit magadban szeretsz vagy gyűlölsz.
8. Rajtad áll, hogy mihez kezdesz az életeddel, rendeltetésedre áll minden eszköz és erőforrás. Tőled függ, hogy használod e őket.
9. A válaszokat magadban találod. Az élet kérdéseire magadban lelsz feleletre. Nincs más dolgod, mint nézni és hallgatni és BÍZNI.
10. Mindezt úgyis elfelejted.

satie 2008.12.03. 19:22:49

én is annyi vagyok ihihihihi :D
süti beállítások módosítása