Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

blog.hu

2008.12.17. 08:34 :: gallacko

"Ismét a kommentezésről

2008.12.15. 15:52

Mint tudjátok, múlt péntek óta nem lehet belépés nélkül kommentezni a Blog.hu blogjain. Mivel ez egy sokakat érintő változás, a héten megpróbáljuk továbbkövetni a hatását.

A kommentezési kedv visszaesése egyelőre nem jelentős, szombaton tíz, vasárnap viszont már csak két százalékkal született kevesebb komment az előző heti értékekhez képest. Természetesen ezek alapján még korai lenne megítélni a helyzetet, de a hét végére már pontosabban látunk.

Mivel sok helyről jeleztétek, hogy aggódtok a kommentezők számának visszaesésétől, külön mérjük azoknak a blogoknak a kommentszámait, ahol eddig lehetett belépés nélkül is hozzászólni, illetve kiemelten figyeljük a kis blogok kommentforgalmát. Ha az aggodalmak beigazolódnak, reagálni fogunk. Természetesen mi sem szeretnénk, hogy csökkenjen a kommentezési kedv, de egyelőre várunk pár napot, hogy jobban lássuk a trendeket.

Addig is, a kommentezés már a héten két új funkcióval bővül:

  • lehet válaszolni konkrét kommentre, a válaszba belekerül a link az eredeti hozzászólásra,
  • lehet figyelni azokat a posztokat, ahova kommenteztünk (ez egy a hozzászólás elküldésekor választható opció) egy oldalon, ahova beömlik minden olyan komment, ami a mi kommentünk után keletkezett egy posztban, kiemelve a direktben nekünk válaszoló hozzászólásokat (ez leírva bonyolultabb, mint majd a felületen lesz.)

Az első változtatás inkább funkcionális, ami a kommentek közötti tájékozódást segíti, a második célja pedig az, hogy a kommentezők aktivitását növeljük - számtalanszor fordul elő, hogy kommentezünk valamit egy blogban, de másnap már nem megyünk vissza megnézni, jött-e rá válasz, ezen segít ez a featúra. Részletek napokon belül!"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr87827518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása