Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

és mentálisan

2009.01.04. 12:14 :: gallacko

na ja, ez az ami miatt inkább írásba kezdtem megint.

elsőként is nagyon sajnálom, a kommentek körüli hercehurcát, az egyetlen visszajelzési lehetőség is kiesett így, hogy kell-e ez az egész. de én tudom, hogy kell, olyan dolgokat fogok /de lehet, h csak szeretnék/ írni, amit régen máshogy vezettem le. mindjárt kerek egész lesz a sztori.

valamikor írtam ide azt hiszem, de magamban biztos végiggondoltam, h régen elég szarul kezeltem a gyógyulást követő időszakot, és sok hibát követtem el, mind tudatosan, mind tudattalanul. egy egy buli alkalmával azért ezek erősen kitörtek belőlem, ha akartam, ha nem. érdekes, most ilyen abszolút nincs, és ebből úgy tűnik, h biztosan másképpen dolgozom fel az egészet. lehet a blog és a leírt, ezzel kimondott gondolatok is közrejátszanak ebben.

most nem vagyok nagyképű, nincs kihaénnem, és ehhez hasonló gondolatok, megnyilvánulások. van viszont helyette önelégülés /már ha ez a szó, amit jól fogalmazza meg amit érzek/, valami olyasmi, hogy igenis helyén kezelem a dolgokat, a világot, benne magam is.

majd megpróbálom folytatni, most raktam rendbe az elmúlt fél év sok-sok orvosi papírját, kicsit durva így belegondolni megint, hogy mi-minden szaron keresztül mentem. és most nem ezt akarom itt újra közzétenni, tehát most hagyom kicsit :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr80856686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a.berlioz 2009.01.05. 18:05:04

az okos ember a mások hibáiból tanul. na szerintem akkor a társadalom 99,9%-a nem okos, s ebbe beletartozom én is (nomeg te is :D)
a buta ember a sajátjából. nos, elégedjünk meg ezzel a státusszal :)
süti beállítások módosítása