Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

nincsen neki

2011.06.02. 22:00 :: gallacko

magam sem tudom, mit akarok ebből kihozni, de most kell... 20 perc alatt sem találtam meg, hogyan lehet a bejegyzések időrendi sorrendjét megfordítani, mert ez nem arról szól most amiről eddig.

nagyon hosszú idő után, ma éreztem azt újra, h nem bírom tovább. volt ilyen régebben is, nem kizárt h írtam is róla. túl sok minden történt azóta velem, velünk! számomra is meglepő, h csak most jutottam újra ide, és nem tudom ezt sem hová tenni. normális dolog e az, h ennyi mindennek kell történni ahhoz, h érezzem a kiborulás szelét, vagy az lett volna normális, h ha ez már rég megtörténik?! igazából egyik sem jó.

nem tudom, h ma eljutok-e odáig, amit talán szeretnék igazából, h időrendben, címszavakban leírom azt ami történt velem, mondjuk 10/8/6 év alatt, és nem a saját betegségemmel kapcsolatban. mert igazából ez okot adhatna arra, hogy ne is akarjak ide írni mert nincs miről.

mert én jól vagyok. betegségileg. anya jól van, szintén betegségileg. apa sose volt beteg egészségileg, volt sokkal rosszabbul mint most, és remélem nem lesz. a tesóm pedig mindig jól volt. fejben is. nálam is sokkal-sokkal erősebb.

 

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr72952791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása