Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

egy könnyű nap éjszakája

2008.03.13. 21:37 :: gallacko

na egy gyors beszámoló

délután belaktam a kis szobámat, szépen elpakolásztam mindent amíg tudok. tök éhes vagyok, kajálok egész nap. furcsa lesz az első egy két éjszaka, főleg így, hogy teljesen magamnál vagyok. nincs egy függöny se seholse, a kinti meg a benti folyosón is ég a villany kafa lesz.

délután msneztünk tesómmal, tiszta jó :-) így azért ki lehet bírni. remélem az állapotom is engedni fogja.

na mára szerintem ennyi, nyúlik a szám rendesen :-) jól esne egy jó pohár vörösbor!

ja majd' elfelejtettem. megvan ám az idézet :-)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr39379978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiki 2008.03.14. 14:09:47

"Ami történt megtörtént,de nem bánom,
hogy annyi gondal kellett megküzdenem,
mert ezeknek köszönhetem,hogy eljutottam
oda,ahová akartam.Most semmim sincs,
csak a kardom,amit szívesen átadok bárkinek,aki zarándokútra indul.Magammal viszem a csaták jeleit és sebeit - ők a tanúi mindannak,amit átéltem,és őket kaptam jutalmul a hódításaimért.

Ezek a kedves jelek és sebek nyitják meg előttem a Paradicsom kapuit.Volt időszak,amikor állandóan olyan történeteket hallgattam,amelyek az elszántságról szólnak.Volt,amikor csak azért éltem,mert élnem kellett.De most azért élek,mert HARCOS vagyok,és azt akarom,hogy egy napon ott lehessek az ő társaságában,akiért annyit harcoltam." Paulo Coelho
süti beállítások módosítása