Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

hali

2008.03.22. 16:25 :: gallacko

vagyok ám ma is persze, csak már olyan uncsi leírni, h még mindig rendben van minden :-)

meg a forma1 is uncsi. remélem a kövekező futamot már nem itt nézem :-) kajáltam finom eddmeg levest, meg nem finom tökfőzeléket. lekötöttek fél órára az infiről, jó volt mászkálni kicsit, meg zsínórok nélkül fürdeni.

reggel ahogy keltem olyan volt mintha már taknyosodnék, de ennek most semmi nyoma. hőemelkedésem sincs még mindig.

éjszaka volt egy kis gubanc a kanülömmel, úgy nézett ki, h az egyik szára bealvadt, de aztán kialvasztattuk :-)

megyek mert kezdődik a maratoni FM parti... izgi... :-)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr94392422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laci\\\'bá 2008.03.22. 20:53:57

Szia !
Remélem most már sikerül elküldenem, fél órája tornázom vele !
Tehát, jó ilyen bíztató dolgokat hallani felőled ! Sokat gondolunk Rád, családilag és csapatilag is !
Ismered: " Hívj segítségül a nyomorúság idején..." A folytatást keresd meg !!!
Tudod a táborokban is mindég " bejött" !
Igyekezz haza, hiszen negyon kellene egy profi kormányos az 1-es hajóba !
Hová tudnék küldeni ppt és egyébb marhaságokat ?
Jó munkát ! Laci!bá-ék !

Baldavári Judit 2008.03.22. 21:35:15

Szia Zoli!Sok boldog születésnapot kívánok neked utólag,ez alkalomból szeretném megosztani veled a kedvenc idézetem,mely így szól.."Az élet nagyon drága,de az árban benne van évente egy Nap körüli utazás!":)
Kitartás!Nagyon szurkolunk neked!
a Baldavári family nevében: Judit:)
süti beállítások módosítása