Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

húsvét után

2008.03.25. 12:28 :: gallacko

na nálam a hús vét kimaradt. meg a kaja is, pedig tényleg éhes vagyok. most azt találtam ki, hogy eszek egy kis ropit... a semminél mégis több, meg talán a hasmenésemen is segít kicsit. majd ha befejeztem az írogatást elkezdem. kiváncsi vagyok, hogy ér-e valamit.

ma zuhanyzás közben már nagyon gyenge voltam, szinte beestem az ágyba, ahogy felöltöztem. volt már ilyen régebben is, sőt rosszabb is, úgyhogy nem parázok tőle. 1-2 napon belül kapok vért és akkor szépen rendbejövök. addigra meg már egy hetes transzplantált leszek, és a felén már bőven túl leszek :-)

remélem, hogy a lányok miután végre megszabadultak a kölniszagtól, ma még jól meglocsoltattak a munkahelyeiken :-)) hihi

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr66395802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Major Rozsika 2008.03.25. 15:58:17

Hello Laci.Remélem sikerült enned valamit és meg is maradt benned.Hát igen már haladsz kifele a roszbol és következik a jó,hála Istennek.Hogy te mijen jofej lehetsz,tök jol állsz a dolgokhoz,és még meg is nevetteted az embert a jo dumáddal.Büszke lehetsz magadra.Nem is tudom tudok-e valamiben segiteni,de ugyérzem hogy te nagyon jol viseled ezt az egészet,habár biztosan nem lehet egyszerü neked aki ezt átéli mint annak aki olvas téged.Ha segitséget nem is tudok adni de bizom benne hogy azzal hogy irok pár sort érdekesebbé teszem a bentlévö unalmas oráidat, perceidet.ird meg mi érdekel ,mit csináltál mig itthon voltál?mi a hobbid esetleg még változatosabban tudnánk beszélgetni.Na este még irok addig is üdv.Ja nekem 14-én lessz Pet-Ct,ami remélem negativ lessz mert nemtom hogy kibirnám-e azt amin most te mész keresztül.Nekem is beigérték ha találnak élö daganatsejtet.Na de csak nem má,eltüntek azok megijedtek szerintem amiota olvaslak téged:)).További szép napot,ha ugy érzed magad irj.Üdv Rózsika.
süti beállítások módosítása