Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

uunnccssiiiii

2008.04.01. 19:53 :: gallacko

most jutottam el odáig, hogy nagyon elegem van már az egészből... mármint nincs semmi gáz, csak nagyon unok már mindent. tvt, nete, pórázt stbstb.

ráadásul ma már kaptam lázcsillapítót, most meg mintha megen felfelé menne. majd mindjárt jó lerakom a gépet és megmérem. de legalább jó hír is van: doki néni magától kérdés nélkül mondta, hogy jövő hét közepe táján irány haza! végülis ideje, holnap leszek bent 3 hete.

megyek lázmérni, aztán asszem alszok, úgy legalább megy az idő :-))

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr93407052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sári és Raszul 2008.04.01. 20:02:34

Ne aggódj a rosszkedv szerintem csak a kettősfrontnak köszönhető,ma mindenki kivan,fejfájás,rosszkedv,fáradtság.Így természetes.Figyeld holnapra minden oké lesz.
És hát az új hírnek csak örülni lehet!!!:)Szerdáig pedig kezd el egyenként számolni a fehérvérsejteket,mert már szerencsére olyan sok van,hogy a számolás talán szerdáig is eltart:)

Puszi

Martonék 2008.04.02. 08:07:48

Szia Zoli!
Örülök a hírnek, reméljük úgy is lessz, de ne éld bele magad,tudod az a biztos amikor azt mondják, hogy na kedves uram szedheti össze a cókmókját! Bocs ha letörlek ezzel, de a csalódás sokkal rosszabb. Nem véletlen írom, Matyi mikor megszületett 28 napot voltam kórházba.Tudom milyen érzés ez!
Különben van jó hírem is vettünk egy ignist és sikerült eladni a zastavát.
Üdv: Mari

Pekkus 2008.04.02. 09:12:26

Hello!!!
Na nehogy már most akadj ki. :)
Jó, elhiszem, hogy baromi unalmas, de ha pillanatnyilag ez a legrosszabb az egészben, akkor az remek hír. :)
Tegnap voltunk Tesóméknál, és Árpi egy kis tündérke. Annyira kis édes. :)
Ha lesz egy kis időm napközben majd keresek valami érdekeset a neten. Ma Londonban van a főkönöm, így még az is lehet hogy tényleg lesz időm.
De addig is, nem tudom voltatok-e már Viktorral gőzmozdonyozni. Gondolom örülne neki. Majd nézd meg a belinket oldalt, olyan személykocsi is van, mint Annie és Clarabell :) www.mavnosztalgia.hu/hu/menu/66 , mi még nem voltunk, most hétvégén szerettem volna elmenni a szezonnyitó kirándulásra, de nem mondanak valami jó időt. :(
Pussz: Kriszti
süti beállítások módosítása