Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

3. hét vége

2008.04.02. 11:00 :: gallacko

ma vagyok bent 3. hete holnap kazdődik a 4. volt már ennél több is amit bentöltöttem, semmi gáz, nem kezdek letörni sem, csak már tényleg lassan telnek a napok. főleg úgy, h reggel is 9.2es lázzal keltem, most megyeget lefelé.

tudnám mitől van :-( kicsit fosok, hogy lehet, hogy a fogam gyulladt be, most várjuk a hemokultúrák eredményeit. reggel voltam röntgen, szerintem nem mutatott semmi gázostat.

ja ma kaptam egy új nővért... nem bántásdiból írom le, mert miért bántanám, de nem sikerült neki kitapintani a pulzusomat... pedig azért az még nekem is megy...

na ennyi.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr9407737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Moncsu 2008.04.02. 13:41:26

Szia!Tegnap óta olvasom a"naplodat".Én holnap megyek Pesre a Szent László kórházba,de még a gyerekosztályra,mert még nem vagyok 18 igaz már csak 1hónap,de nem mehetek a felnőtt osztályra.Hát amiket leirtál uhh szegény remélem én nem fogok lázas lenni meg ilyenek... Gondolj bele most már nem sokára haza mehetsz én meg csak most fogom kezdeni.Nagyon félek tőle nem tudom,hogy hogy fogom kibirni azt a bezártságot.De te ahogy leirod nagyon jól birod és ez tök jó!!!Drukkolok neked hogy minnél előbb otthon lehessél.Én azt szoktam csinálni,hogy feljebb menjen a fehérvérsejtem,hogy beszélgetük velük lehet,hogy hülyén hangzik,de még az orvosaim és a nővérkék ajánlották nálam bevált csak koncentrálj erősen.Sok sikert,erőt és kitartást kivánok!!!!!!!!!!!!!

sucika67 2008.04.02. 21:09:47

Szia Kati vagyok. Persze hogy unod a lázongást ,de ugy látszik neked mindenért megkell küzdeni.Ezért fogsz meggyógyulni.Nagyon örülök hogy hazafelé tartasz nemsoká. Figyu mi van a mű kajával kapod még ? Zolika nagyon szoritunk neked tudnod kell hogy egy percig sem vagy egyedül.szi neked.
süti beállítások módosítása