Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

végre megint egy jó reggel :-))

2008.04.05. 09:39 :: gallacko

bizony hosszú idő után így tudom kezdeni a beszámolót :-)) láztalanul keltem, reggelire bevágtam másfél virslit, egy pirítóst kis céklával. és még éhes voltam, de a medrol miatt nem mertem akartam többet.

ja igen kedvenc gyógyszerem, medrol. nem tudom tegnap íram e róla vagy csak akartam. ennek a gyogyinak  köszönhetem, h a tavalyi évet minimálban 55 kilóig sikerült fogyni     :-( ez egy szteroid, ami annyira hazavágja a gyomrot, legalábbis az enyémet, hogy amíg szedtem kb 2 hétig minden nap hánynom kellett tőle, és az előző napi és aznapi kajamennyiségnek általában csá volt olyankor.

aki ismeri, annak nem kell bemutatnom, aki meg nem, az örüljön neki :)

most csöpög a napi antibiotikumom, aztán a szurkálásnak is vége reggelig :-)

ahol most vagyok az valóban nem steril osztály, de nem is egy átjáróház jellegű sima belosztály. itt már pl. a szobában is fogadhatok látogatókt, persze védúruha+maszk+lábzsák+sapka. tegnap volt itt tesóm + nasza, nagyon viccesen néztek ki :-) hihi

innen pedig elvileg!!! /ezt már csak így merem írni ilyenkor mindig.../ két-három láztalan nap után tiplizhetek haza. mára tervezem az elsőt :-))

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr11412073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pekkus 2008.04.05. 14:36:06

Hmmmm.... Medrol a legnagyobb szerelmem. :)
Mondjuk kihányni nem szoktam, és talán épp ezért rengeteget szoktam hízni tőle. :)
Nekem csak ég a gyomrom tőle, de azt a savlekötő megoldja. Viszont nem alszom és állandóan eszem, tényleg nonstop. Praktikus. :)
Szóval jobban vagy, remélem tényleg néhány nap és hazamehetsz.
Jó legyél, pussz:
kriszti
süti beállítások módosítása