Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

jeee

2008.04.07. 18:08 :: gallacko

annyira nincs kedvem már ezt sem írni, hogy az valami hihetetlen...

látszik, h elkezdtem szedni a medrolt, agresszív vagyok és iszonyat türelmetlen! ilyenkor legszívesebben belekötnék az élő fába is, jól szétveretném a fejem, és még én örülnék neki h végre talán lenyugszom. iszonyat. és akkor még nem is hánytam tőle legalább... /eddig legalábbis/ :-)

ja meg délután mértem egy 7,4-et. azt hittem összeharapom a lázmérőt, teljesen ki voltam bukva. de aztán pont jókor jött a doki néni, mondta h picsakis hőemelkedésekkel ne foglalkozzak, akár a zuhanyzástól is lehet.

mivel a vérképem többé kevésbé rendben van, holnap már nem kapok antibiotikumot, és ha maradok úgy is láztalan akkor érzékeny búcsút veszünk egymástól szerdán. de ha nem, akkor itt kapom szét a szutyok kórtermet.

mást se csinálok egész nep csak kb 15 honlapot lapozgatok át 10 percenként és fel vagok háborodva, hogy sehol semmi friss tartalom, meg játékokból lépegetek ki-be 10-20 percenként mert már ez is uncsi, de a neten sincs semmi... tényleg lehet most fogok a Hencinek a főzős játékával játszani. végigkombózok mindent. :-))) 

de előbb inkább most jól felveszem a jedi ruhámat, és kimegyek a folyosóra sétálni mert megőrülök bben a lyukban! és ha valaki csúnyán néz rám annak szétverem a fejét a cérnakesztyűmben!

ja a legjobbat a végére hagytam! :-)) a sok birka pestinek meg gyalogolni kellett, lehet volt olyan is akinek 3 buszmeállónyit! meg is érdemelnék, ha leállna egy hónapra a bkv a picsába, vagy számolják fel, úgyis csak a pénzt zabálja fel és mínuszt termel, a sok hülye autóstól lépni nem lehetne, megfulladnának a szmogban, és a végén rájönnének még arra is, h van lábuk... :-))))

na a végére még írni is lett kedvem :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr76415543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása