Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

ésésés

2008.04.08. 14:09 :: gallacko

apuci holnap szépen hazamegy :-))

pont a 4. hét végén. királyság. otthon viszont kb 3 hónap hasonló időszak vár rám, na az lesz a nem gyenge :-))

most várom a nővérnénit, jön ágyathúzni, én meg ennek örömére mennék fürdeni.

meg anyukámat is várom, ígért nekem fincsi paradicsomlevest :-) bár azt mondta, nem lesz benne betűtészta, úgy nem is fincsi :-)

tényleg az analfabétáknak is csak betűtésztával jó a paradicsmleves?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr97416744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pekkus 2008.04.08. 14:41:12

Gratula, gratula, gratula!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Na ez remek. :)
Úgy értem a 3 hónap is kemény lesz, de legalább otthon leszel. :)
Na jó legyél.
Ja, és szerintem igen (mármint paradicsomleves vs analfabéták). :)
Pussz:
Kriszti

sucika67 2008.04.08. 19:13:16

Látod eljött a várva várt nap.Az eredmény jeles ez Neked köszönhető.Zolika tőled csak tanulhatunk ,remek gratulálok.Az otthoni napokra gondolj ugy hogy azokkal leszel akiket nagyon szeretsz és ők is téged.puszi kati
süti beállítások módosítása