Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

kérdés

2008.09.25. 10:50 :: gallacko

nem nagyon akartam eddig ilyet csinálni, de most már muszály? muszáj? vagyok... /basszus szerintem ez az egyetlen szó a nagy és szép magyar nyelvben, amiről képtelen vagyok megjegyezni a helyes írásmódját és ez baromi bosszantó/

szóval amit nem akartam: kérdéseket feltenni a blogban és válaszokat várni rá, interaktívvá? tenni...

Kedves Ismeretlen Barbara!

hogy talál rá valaki ismeretlenül erre a hülye kis blogra? :)

a férjednek és neked is kitartást, ha fejben minden rendben, a többivel sem lesz gond, hidd el! köszönjük a biztató szavakat, én ilyen 3-5-8 napokat mint a mostani gond nélkül vészelek :) remélem mondjuk 5 nap körül tényleg meg is úszom... otthon a viktorka számolja vissza a napokat, h mikor kerülök elő :))

remélem amiket olvastál nem voltak túl elrettentőek... :)) pl. a fogak darabokra törése biztos nem jár vele mindig, engem még most is néhány doki úgy fogad, hogy ja tényleg maga volt aki fejreesett... :))) köszi :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr62680672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barbara 2008.09.25. 18:33:54

muszáj :-) így kell írni. Szóval muszáj "hülye kis blogokat" olvasgatni, ha az ember belekerül egy ilyen "hülye helyzetbe". De a blogod egyáltalán nem hülye, én többször is elolvastam, hogy tudjam, mikor mit érez, min mehet keresztül az ember, mi esik jól, és mi nem, és mire kell figyelni, már ha képes rá az emberfia. Meg azért is, hogy mit mondjak neki (és magamnak is), hogy mikor lesz jobban, még hány nap a célzászlóig, ha már egyenesben van, vagyunk. A blogodra amúgy a sógornőm talált rá talán, és a férjem küldte át nekem a címet. Legalább az esetedről emlékeznek majd rád a dokik, és a fogak meg pótolhatók ugyebár - az a jó talán ebben a helyzetben, hogy talán még egy fogpótlásnak is örül az ember... van mit és miért és főleg mikor pótolni! De nagyon tetszett, tetszik, hogy milyen könnyedén, szinte néhol viccesen írtál az eseményekről, ez hidd el, megkönnyíti az összes olyan ember életét, aki érintett ilyen helyzetben. Viktorka meg csak várja apukáját, az biztos nagy erőt ad, mi most webkamerán keresztül Skypolunk, a fiúk (nekünk 3 van) és a papa is nagyon élvezik. Hajrá, hajrá, mielőbbi gyógyulást és szabadulást! Október 1-től már igen drága lesz a behajtás és látogatás, szóval légy kímélettel családod pénztárcája iránt! Barbara
süti beállítások módosítása