Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

bagoly

2008.09.30. 22:35 :: gallacko

a nem_alvás remekül megy... látszik kipihentem magam már itt, mennék haza. de az is lehet, h hetek óTA az első kávémat talán nem fél7kor kellett volna meginni... persze este :))

meg igazából rengeteg dolog jár a fejemben, és gondoltam ha írok attól jobb lesz. de igazából egyik sem ide való, tehát beljebb nem vagyok azzal h ide írok minden másról. érik a titkos megmondós blog :))

de ha már itt vagyok: ha! minden jól megy, akkor kialkudtam magamnak a csütörtöki hazamenetelt.

egyelőre maradjunk ennyiben. pont

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr2689900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rózsika 2008.09.30. 22:43:12

Nahát hogy teveled mindig történik valami.Kihagyok pár hetet hogy nemolvaslak mert nem irsz már csak ritkán,ere tessék má meg koriba vagy.Na de örömmel olvasom hogy azé nemsoká mehetsz haza és hogy nem kelett az a fránya tüdömosás.Hogy mik vannak ilyenröl még nem is hallottam:):)!kicsit vigyzz jobban magadra habár nembiztos hogy a te hibád hogy tüdögyuszit kaptál.Olvasunk sokan ugyhogy semmi képpen ne hagyd abba a blog irását és igen nagyon sok embernek segitettél meg segitesz is azzal hogy leirtál mindent amin keresztül mentél,mert ha elolvassa az ember nadjábol rájön hogy mi is vár rá.Ugyhogy vigyázz magadra és gyogyulj meg a tüdögyuszibol.szia Rózsika.
süti beállítások módosítása