Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

pet

2008.11.08. 10:50 :: gallacko

ez a vizsgálat is kalandosra sikeredett :) úgy látszik minden így jön össze mostanság...

vegyük át még egyszer mi is ez. bemegyek, kapok vénába radioaktív izotóppal szenyezett anyagot /szőlőcukrot azt hiszem/ majd egy óra kikapcsolódás egy fotelben, melynek lényege, hogy ne mozogjon semmi izom. erre azért van erre szükség, mert a sejtek fokozott működése gyorsabban felveszi a sugárzó anyagot a vérben. tehát kimutathatóak azok a sejtek, melyek felvették a cuccot. és a rosszindulató sejtek anyagcseréje gyorsabb mint a normál sejteké, tehát a mohóságukkal elárulják, hogy hol vannak :)))

szóval. eredetileg fél12re kellett volna mennem. ehhez képest felhívtak indulás előtt, hogy fél1re menjek, mert némi problémáik adódtak... :) már itt sejtettem, h lesznek gondok :) délre bent, 2 körülig semmi. csak egy iszonyat kéyelmetlen, szó_szerint fapad. 2kor bementem egy vérnyomás-vércukorszint mérős vizsgálatra, ahol közölte a néni, h a sugárzós cuccra várunk, mert még nem ért ide debrecenből... :) REMEK :D fél3 után megjött az anyag, pontban 3kor beadták. relaxálós-motoros fotel negyed 5ig, vizygálat kb fél 5től-5ig. persze végigaludtam az egészet :)) akkor már tarthatott volna igazán tovább... :)

és persze nehogy minden kafa legyen, közölték, h a leletezés az eddig 5-6 nap helyett minimum két 7... köszi.  

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr23756905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sári és Raszul 2008.11.08. 20:45:00

Szió!

Csak fel a fejjel lényeg,hogy itthon vagy egyben,legalább nem kellett bent maradni:)
Túl vagy rajta mostmár csak az eredmény a fontos és tudod a magyar egészségügy milyen...
Ha jól érzed magad akkor a leletek is olyanok lesznek:)Kidrukkoljuk!!!!

Puszi

Rózsika 2008.11.09. 00:12:59

Hello.Biztosan jo lessz az eredmény:Megérdemled igazán megdolgoztál érte:):)!

satie 2008.11.09. 20:49:30

van valami amivel még ennél is jobban kitolhattak volna veled? ja igen. ha meg sem csinálják a vizsgálatot :D

Barbara 2008.11.10. 17:09:32

Na, akkor most nem e héten, csak 2 hét múlva derül ki, hogy rendben vagy... Talán szeptemberben hallottam a TV-ben, hogy gond a radioaktív anyag előállítása, ezek szerint ez nem oldódott meg azóta. Az igazán kellemetlen az egészben az egész napos éhezés, hiszen, ha déli vizsgálatra készültél, akkor reggel 6-tól nem ehettél, ezek szerint 11 órán keresztül semmit. Végül is minek, hiszen te is "jó húsban" lehetsz egy őssejttranszplant után - a fintort tessék odaképzelni! Különben is milyen jó, hogy "csak" 2 hetet kell várni az eredményre, képzeld el, mi lenne, a vizsgálatot meg sem tudták volna csinálni, a "cucc" vagy gép, vagy pénz híján - a mai világban bármi előfordulhat :-) ! Sikert, kitartást, és további derűt, nektek, meg Nórinak is! Barbara

Nóri 2008.11.11. 11:45:30

Köszönöm szépen, Barbara! Nektek is minden jót kívánok!
süti beállítások módosítása