Steril élet

Leírás egy őssejtranszplantációról, a vele járó sterilszobai tartózkodásról, annak elő és mostanság főleg utóéletéről... ami a fejben zajlik. mint ahogy minden a fejben dől el.

Utolsó kommentek

  • CashHunter: Nekem 22.én adták vissza nekm is hodkinom van(volt).14nap után már jó volt a vérképem és haza enge... (2010.11.07. 12:34) Őssejttranszplantáció
  • kookusz: Szia! Én születésem óta immunhiányos voltam. Ezt évente 1-2 hetes kórházi antibiotikumos kezeléss... (2010.06.27. 17:33) amikor a nap is /még/ szebben süt
  • Napcsi1: ha gondolod megadom az mail cimem i.napcsi@gmail.com (2010.04.20. 00:03) az én bajom
  • Napcsi1: Hello!Én Napcsi vagyok,a Rózsika ismerőse!Teljesen szívből megértelek én csak másfél éve vagyok be... (2010.04.20. 00:01) az én bajom
  • macilany: Szia!:-) 2006.akut leukémia, 2008. visszaesés, 2009. transzplantáció Mindezt azért írtam le, h. l... (2010.04.07. 12:27) nincsen címe neki
  • Utolsó 20

kezdődik

2008.03.17. 11:37 :: gallacko

tegnap délután akartam még jelentkezni, de addigra már olyan hányigeren volt mint állat. bár egyelőre még mindig csak ennyi az összes gondom. vacsiztam is , meg reggelizni is tudtam.

nagy nehezen 9 körül fölkeltem, azóta mostanáig csak döglés, nagyon fáj a derekam. remélem nem a vesémmel van-lesz valami. minden délután kapok vízhajtót, az is nagy élmény... meg persze a marék gyógszer minden napra. ja és ma reggel is 37.3as hőemelkedéssel keltem, mondták, h szépen lassan elkezdek majd lázasodni, de ez teljesen normális - szerintük :-)

tegnap volt itt tesóm, addig ökörködtünk a telefonnal a mivel kintre a folyosón beszélhetünk egymással, hogy belecsörgött a fülembe és még mindig zúg :-))

ja és persze örülök, h jól sikerült az ünnapség :-) és annak is h a leírhatatlan nevű Feri barátom már az utolsót kapta tegnap :-) lassan én is túl lezsek a felén.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sterilben.blog.hu/api/trackback/id/tr28384342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vigadó 2008.03.17. 14:23:39

Szia Zoli!Mi kitartunk, de lassan az összes fiú kidől mellőlünk. Ma már a Karcsi is beteget jelentett. Az Attila meg egyáltalán nincs is ma. A galambjaink kezdenek vissza telepedni. Immunisak már a riasztóra. Sokat gondolunk rád. Mi kitartunk, te is tartsál ki. Jó lenne, ha befejeznéd már a lógást és jönnél dolgozni. Ha nagyon unatkozol próbálkozz a fesztivál várossá nyilvánításban emilezni. Vagy gondolkozz, hogy őszre a reneszánsz év jegyében milyen vetélkedőt szervezel az általános és közép iskolásoknak. Ha még ezután is unatkozol, mi további munkát is adunk neked. :-)))))
Üdv: A rabszolgák!

pfundtimi · http://pfundtimi 2008.03.17. 21:05:41

szia zoli!
a kocsi lassan ekkészül!
igyekezz meggyógyulni. kitartás!
süti beállítások módosítása